Powrót na stronę głównąBIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
GMINY WŁOSZCZOWA

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
GMINY WŁOSZCZOWA

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Gmina Włoszczowa

www.gmina-wloszczowa.pl
Ikona statystyk

2005-08-19
Ikona statystyk

OGŁOSZENIE o zamówieniu w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 60 000 euro.

Remont drogi – ulicy Kasztanowej w Czarncy oraz remont pobocza w ul. Czarneckiego w Czarncy.
1. ZAMAWIAJĄCY: Gmina Włoszczowa
ul. Partyzantów 14
29-100 Włoszczowa

2. TRYB ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 60 000 euro. Postępowanie prowadzone zgodnie z art. 39 ustawy z dn. 29.01.2004 – Prawo zamówień publicznych /Dz. U. z 2004 nr 19 poz. 177 z późn. zm./

3. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
  • Remont drogi – ulicy Kasztanowej w Czarncy oraz remont pobocza w ul. Czarneckiego w Czarncy.

  • W wyniku realizacji przedmiotowej inwestycji wykonany zostanie następujący zakres robót:
    1. Zadanie I: Remont drogi – ulicy Kasztanowej w Czarncy:
      - Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym,
      - Ułożenie nawierzchni z mieszanki mineralno – bitumicznej gr. 4 cm. na odcinku 200 mb.
    2. Zadanie II: Remont pobocza w ul. Czarneckiego w Czarncy:
      - Wyrównanie pobocza i wykonanie podbudowy z piasku gr. 15 cm.,
      - Ustawienie krawężnika dł. 108 mb.,
      - Ułożenie chodnika z kostki betonowej gr. 6 cm., szer. 1,50 m., dł. 100 mb.

4. SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA: Specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) uzyskać można w siedzibie Zamawiającego pok. Nr 39 w godz. 8:00-15:00 lub za zaliczeniem pocztowym.
Cena formularza SIWZ wynosi 17,08 zł (z VAT).

5. OFERTY CZĘŚCIOWE: Zamawiający dopuszcza   składanie ofert częściowych.

6. OFERTY WARIANTOWE: Zamawiający nie dopuszcza   składania ofert wariantowych

7. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Wybrany Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia w terminie:
  1. rozpoczęcie robót – 5 dni od daty podpisania umowy,
  2. zakończenie robót:
    - w przypadku gdy wykonawca podpisze z zamawiającym umowę na realizację tylko zadania nr I termin wykonania zamówienia upływa 29 IX 2005 r.,
    - w przypadku gdy wykonawca podpisze z zamawiającym umowę na realizację tylko zadania nr II termin wykonania zamówienia upływa 04 X 2005 r.,
    - w przypadku gdy wykonawca podpisze z zamawiającym umowę na realizację zadania nr I i zadania nr II termin wykonania zamówienia upływa 07 X 2005 r.

8. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
  • oferenci muszą spełniać wymogi zawarte w art. 22 i 24 ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004 z późn. zm.  Prawo  zamówień  publicznych,
  • oferenci muszą spełniać wymogi zawarte w SIWZ,
  • zamawiający żąda dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 44 ustawy z dnia 29.01.2004 - Prawo zamówień publicznych.

9. WADIUM: Nie jest wymagane  złożenie wadium.

10. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:
  • cena – znaczenie 100%

11. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT: Oferty należy składać do 05 IX 2005r  godz. 11:45   w Urzędzie Gminy we Włoszczowie, ul.Partyzantów 14, 29-100 Włoszczowa, pokój Nr 17.

12. TERMIN I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 05 IX 2005r  godz. 12:00   w Urzędzie Gminy we Włoszczowie, ul.Partyzantów 14, 29-100 Włoszczowa, pokój Nr 19 - sala narad.

13. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: 30 dni od terminu składania ofert

14. OSOBY DO KONTAKU:
  • Kontakt merytoryczny:
    Irena Cisowska – Podinspektor d/s eksploatacji dróg w Wydziale Mienia Komunalnego, Rolnictwa i Ochrony Środowiska, tel: (041) 394 26 69 wew. 144
  • Kontakt formalny:
    Monika Gwóźdź – Biuro Zamówień Publicznych, tel. (041) 394 26 69 wew. 104, zam-pub@gmina-wloszczowa.pl
Podmiot udostępniający:
Gmina Włoszczowa
Informację wytworzył:
Monika Gwóźdź
Informację wprowadził:
Wojciech Cichecki (wcichecki)
Data wytworzenia:
 
Data publikacji:
2005-08-19
Data ostatniej zmiany:
2005-08-22
 
 

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2024-04-29 15:59:58, zmian dokonał(a): Martyna Sokolińska

WCAG 2.0 (Level AA)